Tuesday 10 January 2012

901 Keluarga Dato Seri Anwar Ibrahim Ucap Terima Kasih Kepada Rakyat Malaysia yang menyokong Perjuangan Nya selama Ini .


Selepasa peristiwa 901 ramai pihak yang tidak berpuas hati dengan keputusan hakim yang terlibat dalam perbicaraan Dato Seri Anwar yang didapati tidak bersalah dalam kes liwat yang melibatkan Saiful Bukhari .
antara nya ialah Dato Zukifli Noordin , Khairi Jamaludin , Dato Seri Hishamudin , dan tak lupa juga blogger Gov di antaranya PAPA GOMO yang tidak henti-henti meroyan dalam blog nya , dan yang paling tidak senang sekali ialah DATO SERI NAJIB Perdana Menteri Malaysia yang ke 6 .

Tambahan pula media yang laporan nya memang ke laut, nak kata takde otak dah jadi wartawan tapi maklumat yang di sampaikan 100%  berbeza , hanya 3ribu yang hadir dan ada pula hanya 2 ribu yang hadir adoiii dah-dah la jadi media KAMBING tak elok rasanya menyampaikan cerita yang salah semata-mata untuk membela kezaliman .

BeberapaVideo selepas kemenangan Dato Seri Anwar Ibrahim .

Credit to : PAPA GOMO yang meroyan lepas nie jumpa DS Anwar .(apa barang cakap belakang-belakang)

Ucapan Terima kasih Dari Anak-anak DS Anwar Ibrahim.



Papa Gomo A.K.A Mama Gomol ..



Kalau DS Anwar Kalah : dah memang aku cakap dia kaki liwat gay plak tu padan muka mampos lagi elok..

Kalau DS Anwar menang : Biarlah Akhirat menentukan segalanya, dia bayar Hakim boleh la duit banyak..rasuah je apa ada hal..

Moral : Apa pun tak boleh.. 

No comments:

Post a Comment