Monday 23 January 2012

Pemuda Umno Tunjuk Samseng Di Persidangan Abu(Asalkan Bukan Umno)


Kecoh blooger umno/bn yang kini mencari seribu alasan untuk menjatuhkan DS Anwar , gagal dalam isu Bebas 901 kini mereka-mereka mencari jalan lain untuk menjatuhkan DS Anwar . Dalam Perjumpaan Pergerakkan Puteri Umno , Rosnah menggesa bahawa DS Anwar meletak jawatan dengan segera sebelum PRU13 tahun ini .

sebagai contoh dalam perjumpaan satu parti ABU (asalkan bukan umno) di shah alam baru-baru ini , perjumpaan itu telah di cemari oleh sekumpulan samseng umno yang mengarahkan ceramah itu di berhentikan dengan segera dengan keadaan yang agak kurang hajar .

Persidangan ABU berjalan dengan lancar sehingga datangnya Sarip Dol Umno dan membuatkan sidang itu menjadi hancur dan kacau bilau , di tambah pula dengan beberapa orang persidangan di pukul oleh sarip dol umno .

Apa pun perkara ini tidak sepatutnya berlaku kerana ini akan menjadi kan orang india akan bertambah benci terhadap melayu dan akan mencetuskan insiden perkauman. Bagi kami (tentera313) ini adalah satu tindakkan bodoh kerana sarip dol umno datang dan hanya memukul dan menggertak orang tua sahaja kalau berani pergi lah gertak Brother-brother mereka ? ada berani ka ? 

Apa pun dah beberapa hari berlaku tetapi masih tiada berita dari media umno iaitu utusan dan tv3 , oh sebab yang kene pukul tu orang Pakatan Rakyat cuba kalau orang umno sampai al-jazera  & CNN pun tahu rasa nya.

Dunia dunia oh dunia.








credit to : gengster kampung kebun..

No comments:

Post a Comment