Tuesday 24 January 2012

Pengarah Kebangsaan Jaringan Melayu Malaysia (JMM) Berkata Dato Nik Aziz Nik Mat takut Isytihar Harta !!!



Adakah Tuan Guru Nik Aziz takot isytihar harta atau konco-konco DS Najib yang dah semakin goyah dengan Kerajaan DS Anwar Ibrahim ? lapor utusan hari ini dalam satu sidang media Noorizawati ahmad zulkifli mendesak bahawa Tuan Guru Nik Aziz  bersama menantunya mengisytiharkan harta di Suruhan Pencegah Rasuah Malaysia.

Jangan pula cuba menggunakan agama untuk mengaburi mata rakyat bagi tidak mengisytiharkan harta mereka dan mengelak diri bagi menjelaskan perkara sebenar kepada rakyat.

“Rakyat Malaysia diharap dapat membuka mata dan tertanya mengapa Nik Aziz dan menantunya takut untuk mengisytiharkan harta,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Nik Aziz sebelum ini berkata, beliau juga bersedia mengisytiharkan hartanya sekiranya ia menjadi satu peraturan wajib, namun berpendapat menanam sifat takwa adalah lebih penting daripada mengisytiharkan harta.
(LAPOR UTUSAN MALAYSIA)

Apa pun kenapa lah pulak sibuk nak isytihar harta tuan guru dan menantunya , harta rosmah dan najib kenapa tak mahu pertikaikan pulak adiooo , oh sebab Rosmah Perdana Menteri Malaysia kan ..





credit to : Lidah Rasmi Umno Utusan / Tv3

No comments:

Post a Comment