Friday 6 January 2012

Ummi Hafilda Ali Bakal lanGGar Dato Seri Anwar Ibrahim Jika enggan Bertaubat Sebelum PRU 13.


Umi Hafilda Ali iaitu saksi utama berkaitan kes liwat Dato seri Anwar Ibrahim pada 1998 berkata dengan yakin nya beliau bersama 3 orang rakan nya lagi iaitu (Datuk) Nallakaruppan, (Datuk) Zulkifli Noordin dan Rahimi Osman berjanji kepada masyarakat Malaysia akan mendedahkan satu rasia Dato Seri Anwar sejak 1998 yang belum di ketahui umum sehingga hari ini , Umi Hafilda Ali berkata merayu kepada Dato Seri Anwar supaya bertaubat sebelum PRU 13 nanti agar rakyat tidak tertipu daya lagi dengan lakon layarnya yang bergitu hebat .


Beliau berkata demikian bagi memninta ketiga tiga pemimpin tertinggi parti pembangkang itu menghenti kan perjuangan politik yang tidak ada kesudahannya di sepanjang Pembangkang berada di Malaysia atas tujuan kepentingan peribadi sendiri.

Mereka perlu bertaubat dan meminta maaf seperti bekas Presiden Amerika Syarikat (AS), Bill Clinton yang memohon maaf secara terbuka kepada rakyat negara itu atas skandal seksnya," katanya.

Harap selepas ini Umi Hafilda Ali akan berjanji akan mendedahkan Segala rasia Penyelewengan duit kerajaan kes Altantuya , Kes Khairi Jamaludin songlap duit rakyat , dan juga juga wang menteri di luar negara hasil daripada wang rakyat.

Credit to Umi Hafilda Ali kerana berani mendedahkan Rasia Terbesar Dato Seri Anwar
Rasia Dato Seri Najib / Datin Paduka Rosmah / tak mahu dedahkan ke ?

No comments:

Post a Comment